Friday, August 14, 2009

Blessed Saturday...

Yeah..tibanya hari yang saya nantikan...hari Sabtu. Minggu ni saya tak buat apa-apa aktiviti. just berdiam kat bilik saja. Pagi Tadi, saya dengan kawan-kawan Bernedette , Alfera dan Joanna buat persekutuan doa bersama-sama. Wah, kami sangat diberkati. Kami dapat merasakan urapan Tuhan mengalir di saat kami berdoa pagi ni. Setelah kami selesai persekutuan doa, kami makan bubur bersama-sama. apa yang menarik di sini ialah, kami masak bubur sendiri..hehehe...seronoknye...



Ini junior-junior saya , Bernedette dan Joanna

Ini meja saya yang berselerak sedikit..sebab mau prepare brakfast.

Ini jus Oren yang kami buat..erm sedap!!

Ini telur goreng yang kami masak dengan rice cooker...
hah...ini nasi bubur yang kami masak...sedap !! hehe

1 comment: