Wednesday, November 17, 2010

PRAISE THE LORD :)

Terima kasih Tuhan di atas kasih setiaMu. Terima kasih di atas pertolonganMu Tuhan. Terima Kasih di atas berkat Engkau dalam hidupku dan keluargaku. Tuhan Bapa, Terima kasih kerana sekali lagi engkau telah menyatakan mujizatMu dan kuasa penyembuhanMu lewati cousin ku, Bella. Terima kasih Tuhan sebab Engkau telah menyembuhkannya. Terima kasih di atas segala-galanya Tuhan! :) Tanpa pertolonganMu Tuhan, kami tidak dapat berdiri sendiri. Apapun perkara yang berlaku dalam hidupku saat ini, aku percaya Tuhan akan sentiasa berada di sisiku, membimbingku, menopangku, memimpin dan menegurku. Di saatku jatuh, Engkau angkat aku, di saat ku lemah Engkau kuatkanku, di saat ku sakit, Engkau sembuhkan aku. Terima Kasih Tuhan....Terima Kasih...

Terima kasih Tuhan sebab Engkau hadir saat kami datang dan berdoa dariMU. Terima kasih di atas hadiratMu lewati prayer meeting di gereja kami malam ini, Tuhan. aku percaya bahawa Engkau terus mengongcang semua jemaat di gereja ini agar terus bertumbuh di dalam Engkau, dan terus mengalami kuasa dan hadirat Engkau ya Bapa. Aku rindu untuk melihat Engkau terus bekerja lewati setiap jiwa-jiwa yang mengasihiMu di gereja ini. dan saya percaya Engkau terus membimbing, memimpin dan menegur kami. Ajar kami Tuhan kasih yang telah Engkau berikan, ajar kami untuk saling mengampuni, agar kami untuk saling mengasihi... Terima Kasih Tuhan...Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment