Monday, March 28, 2011

SUCIKAN AKU ( Jeffri Kurniadi )

TUHAN AMPUNILAH AKU
YANG SETIAP HARI BERDOSA
MENJAUH DARI TERANGMU
MELANGGAR PERINTAHMU

TUHAN ,
BAWAKU KEMBALI
KE JALANMU YANG BENAR
TANPA DIRIMU OH TUHANKU
KU TAKKAN BERTAHAN

PULIHKAN AKU TUHAN, SUCIKAN AKU
DARI SEMUA DOSA YANG TELAH KU PERBUAT
PULIHKAN AKU TUHAN , SUCIKAN AKU
BIMBINGLAH DIRIKU UNTUK KEMBALI KEPADAMU ...


apabila aku melihat lirik lagu ini yang telah aku tulis di dalam diaryku tiga tahun yang lalu, aku menangis sendirian untuk seketika..aku berdiam diri dan kembali mengenangkan kisah silamku. lirik lagu karya Jefri Kurniadi ini sangat menyentuh hatiku untuk kembali kepada Tuhan. apabila aku melihat diriku kembali seperti sekarang ini, aku sangat bersyukur kerana kasih anugerahnya aku dapat menjadi ciptaan baru yang berkenan di hadapanNya. kerana kasih karunia Nya aku mendapat meninggalkan kehidupan lamaku dan menjadi saya yang baru. TErima Kasih Tuhan untuk anugerahMu..TanpaMu Tuhan, aku tak punyai apa-apa dan disebabkan kehadiranMu dalam hidupku, Engkau telah mengubah hidupku sempurna di mata Engkau.

No comments:

Post a Comment